Στα ερευνητικά ενδιαφέροντά της συμπεριλαμβάνονται η δυναμική της Δραματικής Τέχνης στην Εκπαίδευση ως παιδαγωγικής μεθοδολογίας, καθώς και η κοινωνική διάσταση του Εκπαιδευτικού Δράματος για την επίτευξη της άρσης του κοινωνικού αποκλεισμού ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων όλων των ηλικιών. Στο πλαίσιο αυτό έχει εκπονήσει προγράμματα μεταξύ άλλων σε σχολικές ομάδες, σε φυλακές, σε κοινότητες Ρομά και σε ΚΑΠΗ κι έχει στο ενεργητικό της επιστημονικά άρθρα και εισηγήσεις σε συνέδρια με αντίστοιχη ερευνητική προσέγγιση.
Είναι Διδάκτωρ Θεατροπαιδαγωγικής του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Η διδακτορική της διατριβή φέρει τίτλο Η Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση ως μέσο για την Καλλιέργεια Ιστορικής Ενσυναίσθησης σε μαθητές Γυμνασίου και εντάσσεται στην επιστημονική περιοχή: «Ιστορία και Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση». Στο ίδιο Πανεπιστήμιο έχει εκπονήσει μεταδιδακτορική έρευνα με τίτλο Η Δραματική Τέχνη στην Τρίτη Ηλικία ως μέσο για την Ανάπτυξη της Ακεραιότητας του Εγώ: Έρευνα πεδίου για την επίδραση των τεχνικών του Δράματος στους ηλικιωμένους.
Από το 2001 έως το 2021 υπηρέτησε στη Δημόσια Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ως καθηγήτρια Φιλόλογος. Έχει διδάξει ως Πανεπιστημιακή Υπότροφος από το 2016 έως το 2020 στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, ενώ συνεργάζεται με τα μεταπτυχιακά προγράμματα Δραματική Τέχνη και Παραστατικές Τέχνες στην Εκπαίδευση και στη δια βίου Μάθηση και Δημιουργική Γραφή, Θέατρο & Πολιτιστικές Βιομηχανίες: Καλλιτεχνικές, ερευνητικές και παιδαγωγικές εφαρμογές του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, καθώς και με το ΠΜΣ Μουσειακές Σπουδές του ΕΚΠΑ.
email: a.kosti@gmail.com, kkosti221@gmail.com, kosti.katerina@gmail.com
Δημοσιεύσεις (ενδεικτικά):
Κωστή, Κ. (2009). Μουσείο και Τρίτη Ηλικία: Ένα παράδειγμα αξιολόγησης προγράμματος για μια ειδική ηλικιακή ομάδα. Τετράδια Μουσειολογίας 6, 59-63.
Kondoyianni, A. & Kosti, K. (2011). Fostering Historical Empathy through Drama in Education: An Action-Research Study on High-School First-Graders. Creative Drama Journal 6 (12), 52-57 (Διαθέσιμο στο διαδίκτυο, στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.yader.org/index.php/yader/article/view/yader.2011.009/yader.2011.009 , τελευταία επίσκεψη 28.06.2018). Σε έντυπη έκδοση δημοσιεύτηκε στην τουρκική γλώσσα ως εξής: Kondoyianni, A. & Kosti, K. (2011). Eğitimde Drama Yolu ile Tarihsel Empatiyi Beslemek: Lise Birinci Sınıf Öğrencileriyle Gerçekleştirilen Bir Eylem Araştirmasi. Yaratici Drama Dergisi 6 (12), 52-57 (Διαθέσιμο στο διαδίκτυο, στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://dergipark.gov.tr/download/article-file/219929 , τελευταία επίσκεψη 28.06.20018).
Κωστή, Κ. (2013). Μουσείο και Τρίτη Ηλικία. Το Μουσείο ως Χώρος Κοινωνικής Προσφοράς. Μουσείο 8 & 9, 24-33.
Κωστή, Κ. (2014). Μουσείο και Παρελθόν: Προτάσεις για εφαρμογές στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Αρχαιολογία & Τέχνες, Αφιέρωμα: Τα μουσεία και η Μουσειολογία στη Σύγχρονη Κοινωνία. Νέες προκλήσεις, νέες σχέσεις, Μέρος IΕ΄ (Διαθέσιμο στο διαδίκτυο, στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.archaiologia.gr/blog/2015/02/16/%CF%84%CE%B1-%CE%BC%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CE%BC%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B5%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CF%83%CF%8D%CE%B3-16/ , τελευταία επίσκεψη 28.06.2018).
Kosti, K., Kondoyianni, A. & Tsiaras, A. (2015). Fostering Historical Empathy through Drama‐in-Εducation: A Pilot Study on Secondary School Students in Greece. Drama Research 6 (1), Art. 1 (Διαθέσιμο στο διαδίκτυο, στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.nationaldrama.org.uk/journal/wp-content/uploads/sites/2/Katerina_Kosti_et_al.pdf , τελευταία επίσκεψη 28.06.2018).
Κωστή, Κ. (2017). Ιστορίες Ζωής στο Θέατρο των Αναμνήσεων. Εκπαίδευση & Θέατρο 18, 24-31.
Kosti, K. (2019). Reminiscence Drama in an Ageing World. Critical Stages 20 (Διαθέσιμο στο διαδίκτυο, στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.critical-stages.org/20/reminiscence-drama-in-an-ageing-world/, τελευταία επίσκεψη 06/05/2020).
Κωστή, Κ. (2019). Από την Ουτοπία στην Αναγκαιότητα: Δραματική Τέχνη και «ακεραιότητα του εγώ» στην τρίτη ηλικία. Στο Μ. Γιαννούλη & Μ. Κουκουνάρας-Λιάγκης (Επιμ.), Θέατρο και Παραστατικές Τέχνες στην Εκπαίδευση: Ουτοπία ή αναγκαιότητα, 186-194. Αθήνα: Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
Kosti, K. & Papaioannou, T. (2020). Drama-in-education for critically historical thinkers: A case study in the Greek context. Scenario XIV (2), 26-41.
Κωστή, Κ. (2022). Από τη Φυλακή με Αγάπη. Η Δραματική Τέχνη σε Χώρους Εγκλεισμού. Αθήνα: Άπαρσις.