ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΔΙΕΘΝΗ & ΕΘΝΙΚΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΡΙΤΩΝ
1. Kothroulas, D., Choustoulakis, E., & Alexopoulos, P. (2025). The trans-formative role of football academies in the modern football ecosys-tem. European Journal of Physical Education and Sport Science, 12(7). doi:http://dx.doi.org/10.46827/ejpe.v12i7.6065
2. Choustoulakis, E. (2024). Integrating Artificial Intelligence (AI) Tools Into Teaching Mathematical Economics In Tertiary Education. European Journal of Open Education and E-learning Studies, 9(1). doi:http://dx.doi.org/10.46827/ejoe.v9i1.5683
3. Kottara, C., Asonitou, S., Anagnostopoulos, T., Ntanos, S., Choustoulakis, E. (2024a). Exploring learning outcomes in Financial ac-counting: a quasi experimental study using Multiple Choice Question (MCQ) Test in blended learning environment. Journal of Research in Business and Management, Volume 12, Issue 11 (2024) pp: 51-62. https://doi.org/10.35629/3002-12115162
4. Kottara, C., Asonitou, S., Anagnostopoulos, T., Ntanos, S., Choustoulakis, E. (2024b). The impact of educational technology on the academic performance of accounting students. Ιnternational Jour-nal of Science and Research Archive, Volume 13, Issue 2, pp: 1930–1942. https://doi.org/10.30574/ijsra.2024.13.2.2394
5. Kokkonos, Α., Travlos, A., Antonopoulou, P., Pavli Korre, M., Choustoulakis, E. (2024). Digital technologies and leadership practices in Greek elementary schools, International Journal of Evaluation and Research in Education (IJERE), Vol. 14, No. 3, pp. 1815-1823.
6. Choustoulakis, E. (2020). Identifying main emotional, social, and cog-nitive factors, currently hindering the understanding of basic concepts in Mathematical Economics Education, International Journal of Ad-vanced Research (IJAR), (accepted).
7. Nikoloudakis, E., Choustoulakis, E., Kontadaki, S., Nikoloudakis, D. (2020). Leveraging ICT to Improve the Understanding of Stereometry among Students of Primary Education, International Journal of Novel Research in Education and Learning, 7 (4). 33-44.
8. Ioakimidis, M., Choustoulakis, E., Papakonstantinou, G. (2020). Does private high school attendance affect preferred university
track choice? A research perspective, Studies in Business and Econom-ics (SBE), 15 (3), pp. 36-44.
9. Nikoloudakis, E., Kontadaki, S., Choustoulakis, E., Nikoloudakis, D. (2020). How Concepts of Mathematics in Primary Education Function as Ausubel’s Advance Organizers and Scaffolding to Overcome Bachelard’s Cognitive Obstacles, International Journal of Advanced Educational Re-search (IJAER), 5 (3), pp.18-22.
10. Alexopoulos, P., Choustoulakis, E., Nikoloudakis, D. (2020). Investigat-ing the Impact of Gender in Sport Motivation: Research Evidence from Greece, International Journal of Advanced Research and Development (IJARD), 5 (2), pp.1-8
11. Dimakos, G., Nikoloudakis E., Ferentinos, S., & Choustoulakis, E., (2010). The role of examples in Cognitive Apprenticeship, Quaderni di Ricerca in Didattica Matematica (QRDM), Issue 20.
12. Χουστουλάκης, Ε. & Νικολουδάκης, Ε. (2010). Διερεύνηση των Στάσεων των Εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ως προς τη Χρή-ση Τεχνολογικών Καινοτομιών στην Εκπαιδευτική Διαδικασία, με βάση το Μοντέλο Αποδοχής Τεχνολογίας, Αστρολάβος. Επιστημονικό Περιοδικό Νέων Τεχνολογιών, 14, 136-165, Ε.Μ.Ε, Αθήνα (ISSN: 1106-2878).
13. Χουστουλάκης, Ε., Κρητικός, Ε. (2010). Διερευνητική προσέγγιση του ρόλου του εσωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης στην απόφαση για υιοθέτηση τεχνολογικών καινοτομιών: η περίπτωση των σύγχρονων ε-φαρμογών ηλεκτρονικής μάθησης, Αστρολάβος. Επιστημονικό Περιοδικό Νέων Τεχνολογιών, Ειδικό Τεύχος 13, σελ.13-26, Εκδόσεις Ε.Μ.Ε, Αθήνα, (ISSN: 1106-2878)
14. Paraskeva, F., Mysirlaki, S., & Choustoulakis, E. (2009). Designing Col-laborative Learning Environments Using Educational Scenarios Based on Self Regulation. International Journal of Advanced Corporate Learn-ing (IJAC), 2(1), pp. 42-49 https://doi.org/10.3991/ijac.v2i1.606
15. Dimakos, G., Nikoloudakis E., Ferentinos, S., & Choustoulakis, E. (2007). Developing a Proof-Writing Tool for Novice Lyceum Geome-try Students, The Teaching of Mathematics¬, 10 (2), pp.87-106 (ISSN: 1451-4966).
16. Νικολουδάκης, Ε., Παρασκευά, Φ., Φερεντίνος, Σ., Ιωάννου, Σ., Χου-στουλάκης, Ε. (2006). Αξιολόγηση της διδασκαλίας του Θεωρήματος της Εκατόμβης (Πυθαγορείου) με τη βοήθεια του Διαδικτύου: Μια ερευνητική προσέγγιση. Αστρολάβος. Επιστημονικό Περιοδικό Νέων Τεχνολογιών, τ.6, 82-104.
17. Νικολουδάκης, Ε., Φερεντίνος, Σ., Χουστουλάκης, Ε. (2006). Ο Υπολο-γιστής ως Γνωστικό Εργαλείο στη Διδασκαλία των Μαθηματικών. Αστρολάβος. Επιστημονικό Περιοδικό Νέων Τεχνολογιών, τ.5, 96-110.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΔΙΕΘΝΗ & ΕΘΝΙΚΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΡΙΤΩΝ ΠΟΥ ΕΚΔΙΔΟΥΝ ΠΡΑΚΤΙΚΑ
1. Athanasopoulou, P., Giovanis, N.A., Choustoulakis, M., and Papakyr-iakoulos, D. (2025). Using information mined from online reviews to develop customized services: a study in hospitality. Proceedings of the International Product Development Management Conference (IPDMC), Porto, Portugal, 11-13/06/25.
2. Athanasopoulou, P., Giovanis, N.A., Papakyriakoulos, D., and Choustoulakis, M. (2025). Where are you from and how are you satis-fied? Asymmetric effects of service attributes on customer satisfaction and the moderating effect of culture. Proceedings of the Global Marketing Conference (GMC), Hong Kong, 24-27/07/25.
3. Μανδουράρη, Μ., Χουστουλάκης, Ε. (2025), Ενίσχυση της καινοτομίας και των επιχειρηματικών δεξιοτήτων μέσω της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση στην ψηφιακή εποχή, Πρακτικά 11ου Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου ΙΑΚΕ, 8-11 Μαίου, Ηράκλειο Κρήτης.
4. Πουλίτσα, Δ., Χουστουλάκης, Ε. (2025), ΤΠΕ και Συμπερίληψη στη Φυσι-κή Αγωγή: Προωθώντας την Κοινωνική Ενσωμάτωση Μαθητών με Ψυχο-κοινωνικούς Φραγμούς στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, Πρακτικά 11ου Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου ΙΑΚΕ, 8-11 Μαίου, Ηράκλειο Κρήτης.
5. Choustoulakis, E., Nikoloudakis, D., Pollalis, Y. (2025). Exploring the Impact of Digital Transformation on Education and Inclusivity, LMDE2025 Proceedings, Athens, Greece.
6. Choustoulakis, E., Nikoloudakis, D., Pollalis, Y. (2025). AI-Powered So-lutions for Employee Retention within the HR Framework: Trends and Challenges, LMDE2025 Proceedings, Athens, Greece.
7. Choustoulakis, E., Garas, C., Paraskeva, F. (2025). Designing A Project-Based E-Learning Course For Enhancing English Language Learning, Par-ticipation, And Peer Collaboration Among Primary School Pupils, INTED2025 Proceedings,Valencia, Spain.
8. Poulitsa, D., Choustoulakis, E., Travlos, A. (2025). Exploring the Impact of ICT Integration in Physical Education on Enhancing Emotional Well-being in Primary School Students with Psychosocial Barriers, INTED2025 Proceedings, Valencia, Spain.
9. Choustoulakis, E., Athanasopoulou, P., Pollalis, Y., Nikoloudakis, D. (2024). Integrating AI with Gamification Techniques to Enhance Student Motivation and Engagement, ICSIMAT24 Proceedings, Brasov, Romania.
10. Choustoulakis, E. (2024). The Impact of AI-Driven Gamified Learning of Mathematical Economics on Higher-Education Student Motivation and Achievement: an Empirical Survey in Sport Management Undergraduate Students in Greece, ICERI2024 Proceedings, Seville, Spain, pp.2095-2103.
11. Choustoulakis, E., Pastelakos, E. (2024). AI-Driven Analysis of Game Tactics and Player Performance, ICERI2024 Proceedings, Seville, Spain, pp.3350-3359.
12. Paraskeva, F., Choustoulakis, E., Karampa, V., Lepenitsa, S., Ni-koloudakis, D. (2024). Investigating the Impact of Agile Scrum Process-es on Student Engineers’ 21st Century (4Cs) Skills. In: Uden, L., Li-berona, D. (eds) Learning Technology for Education Challenges. LTEC 2024. Communications in Computer and Information Science, vol 2082. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-61678-5_8
13. Athanasopoulou, P., Giovanis, N.A., Gdonteli, K., and Choustoulakis, E. (2024) Satisfying hotel customers according to their culture: an anal-ysis of online reviews. In: Vrontis, D, Weber, Y. and Tsoukatos, E. (eds), Global Business Transformation in a turbulent era. 17th Annual Conference of the Euromed Academy of Business, Pisa, Italy, 11-13/09/2024, pp. 1073-1075. Euromed Press, ISBN: 978-9925-628-01-8.
14. Giovanis, N.A., Athanasopoulou, P., Papakyriakopoulos, D. and Choustoulakis, E. (2024) The asymmetric effects of multi-attributes ex-tracted from online reviews on hotel ratings: the role of culture. In: Vrontis, D, Weber, Y. and Tsoukatos, E. (eds), Global Business Trans-formation in a turbulent era. 17th Annual Conference of the Euromed Academy of Business, Pisa, Italy, 11-13/09/2024, pp. 284-290. Euromed Press, ISBN: 978-9925-628-01
15. Χουστουλάκης, Ε., Νικολουδάκης, Δ. (2024) Ο Ρόλος της Τεχνολογίας στην Υποστήριξη της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας των Μαθηματικών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Πρακτικά 39ου Πανελληνίου Συνεδρίου της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, 1-3/11/2024, Αρχαία Ολυμπία, Ελ-λάδα
16. Choustoulakis, E., Paraskeva, F., Nikoloudakis, D. (2023). Analyzing Students' Self-Regulation Strategies Beliefs in Economic Education: a Comprehensive Study in Greece, 16th annual International Conference of Education, Research and Innovation, 13th - 15th of November, Se-ville (Spain).
17. Choustoulakis, E., Nikoloudakis, E., Nikoloudakis, D., Kontadakis, S., Theodoropoulos, V. (2023). Investigating the Improvement of Students' Performance in Mathematical Economics, through the Integration of Flipped Classroom Model in the Model of p-m Combinations, in Higher Education, Proceedings of the 38th Conference of the Hellenic Mathe-matical Society, 24-26/11/2023, Serres, Greece.
18. Choustoulakis, E., Kothroulas, D., Kosma, S., Simopoulos, A. (2023). The Value of Studying Sports Performance and Business Health Using Data Analytics for the Optimization of Processes and Success of a Sport Organization, International Scientific Conference "New Perspectives and Contemporary Challenges in the Sports Professions, 31/3-2/4/2023, Sparta, Greece.
19. Mantzouratos, G., Niarchou, E., Choustoulakis, E., Avgerinou, V. (2023). Pilot Research on the Development of a Tool for the Investiga-tion of the Sustainability Consciousness of Physical Education Teach-ers, International Scientific Conference "New Perspectives and Con-temporary Challenges in the Sports Professions, 31/3-2/4/2023, Sparta, Greece.
20. S., Daloukas, G., Choustoulakis, E. (2023). Business Excellence in Mega Sports Organizations: How Management Position Differentiates Em-ployees' Perceptions about the Model Adoption, International Scientific Conference "New Perspectives and Contemporary Challenges in the Sports Professions, 31/3-2/4/2023, Sparta.
21. Choustoulakis, E. (2023). Creating a Digital Ecosystem to Improve the Operation of Modern Sports Organizations, Paper presented at the Sci-entific Conference of the Panhellenic Union of Physical Education Graduates (PEPFA) on: "Sport & Sustainable Development: the Contri-bution of Sports Scientists to Local Quality of Life", in the framework of the Scientific Conference of "Cleisthenes" on: "Green Transition & Circular Economy in Local Government", 27/5/2023, Olympic Facilities Tae Kwon Do, Paleo Faliro.
22. Choustoulakis, E. (2023). Evaluation Results from the 1st Cycle of Training Seminars for Sports Executives, Paper presented at the Scien-tific Workshop of the Laboratory of Organization, Service Management & Quality of Life, entitled: "Development of Executive Management Skills & Leadership Development of Executives of Sports Organiza-tions", in the framework of the Scientific Conference of "Cleisthenes" on the topic: "Green Transition & Circular Economy in Local Govern-ment", 25/5/2023, Olympic Tae Kwon Do Facilities, Paleo Faliro.
23. Choustoulakis, E. (2023). Strategic Exploitation of Extroversion and Synergies for the Interface between University and Sports Market, Pro-ceedings of the Scientific Conference "Quality of Life with Sustainability and Sports", 17-18/2/2023, Pyrgos, Ilia, p.51-56.
24. Choustoulakis, E., Pollalis, Y., Nikoloudakis, D. (2021). Digital Leader-ship as a Predictor of Successful Digital Transformation of Education in the Digital Age, Proceedings of INTED2021 (15th Annual International Technology, Education, and Development Conference), Valencia, Spain: IATED.
25. Choustoulakis, E., Nikoloudakis, E., Alexopoulos, P. (2020). Shaping Disruptive Strategies to Increase University Students Motivation To-wards the Use of Technology in the Digital Era, Proceedings of EDU-LEARN2020 (12th Annual International Conference on Education and New Learning Technologies), Palma de Mallorca, Spain: IATED.
26. Choustoulakis, E., Nikoloudakis, D. (2020). Investigating the Adoption and Diffusion of ICT in Greek Sport Organizations, Proceedings of 16th HSSS National & International Online Conference “Effective Manage-ment of Public and Private Organizations through Systemics and Tech-nologies”, 24-26 September, HSSS, Tripoli, Greece.
27. Choustoulakis, E., Nikoloudakis, E. (2019). Investigating Learners’ Mo-tivational Processing Impact on Their Outcome Performance in Digital Learning Environments in Economic Education, Proceedings of EDU-LEARN19 (11th annual International Conference on Education and New Learning Technologies), Palma de Mallorca, Spain: IATED.
28. Choustoulakis, E., Nikoloudakis, E. (2019). University Teachers Percep-tions towards the Adoption and Use of Educational Technologies in their Instruction: a Research Perspective, Proceedings of INTED2019 (13th Annual International Technology, Education, and Development Conference), Valencia, Spain: IATED.
29. Nikoloudakis, E., Choustoulakis, E. (2019). Investigating First-Year Uni-versity Students Difficulties in Understanding Core Mathematical and Economical Notions, Proceedings of INTED2019 (13th Annual Interna-tional Technology, Education, and Development Conference), Valen-cia, Spain: IATED.
30. Νικολουδάκης, E., Χουστουλάκης, Ε., Παπαζήση, Χ., Παπαζήση, Ε., Νικολουδάκης, Δ. (2019). Οι ΤΠΕ ως Εργαλείο Κατανόησης, Ελέγχου και Πρόβλεψης σε Προβλήματα Οικονομικών Μαθηματικών, Πρακτικά 10ου Πανελληνίου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ, Ρόδος 12-14 Α-πριλίου 2019, ΚΕΠΛΗΝΕΤ.
31. Νικολουδάκης, E., Χουστουλάκης, Ε., Παπαζήση, Χ., Παπαζήση, Ε., Θεοδωρόπουλος, Β., Νικολουδάκης, Δ. (2017). Οι Τρεις Κόσμοι των Μα-θηματικών του Tall, τα Επίπεδα Γεωμετρικής Σκέψης του van Hiele και τα Εμπόδια του Bachelard ως παράγοντες Διδασκαλίας της Ευκλείδειας Γεωμετρίας στην Πρωτοβάθμια την Δευτεροβάθμια και την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Πρακτικά 34ου Πανελληνίου Συνεδρίου της ΕΜΕ, Λευκάδα 3,4,5 Νοεμβρίου 2017.
32. Χουστουλάκης. Ε., Νικολουδάκης, Ε. (2017). Η συμβολή της ποιότητας των διδακτικών δεξιοτήτων του τεχνολόγου εκπαιδευτικού στη βελτίωση της ποιότητας της διδασκαλίας, 3ο Επιστημονικό Συνέδριο Συλλόγου ΕΠ της ΑΣΠΑΙΤΕ “Επαγγελματική Εξέλιξη & Ανάπτυξη του Τεχνολόγου Εκ-παιδευτικού”, ΑΣΠΑΙΤΕ, Αθήνα.
33. Χουστουλάκης, Ε. (2017). Ανάλυση Κόστους-Αποτελεσματικότητας & Ο Ρόλος των ΤΠΕ στη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης. Μια ερευ-νητική προσέγγιση, 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ, ΚΕΠΛΗΝΕΤ, Σύρος.
34. Νικολουδάκης, Ε., Ντάβας, Χ., Χουστουλάκης, Ε. (2016). Οι απόψεις των μαθητών/τριών για μια νέα προσέγγιση στη διδασκαλία της Ευκλεί-δειας Γεωμετρίας με τη χρήση ενός Δομημένης Μορφής Φύλλου Εργασί-ας, Πρακτικά 33ου Πανελληνίου Συνεδρίου της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, ΕΜΕ, Χανιά.
35. Νικολουδάκης, Ε., Χουστουλάκης, Ε., Νικολουδάκης, Δ. (2016). Βελτιώ-νοντας τον Πίνακα Ελέγχου του Συλλογισμού της Αποδεικτικής Διαδικα-σίας στην Ευκλείδεια Γεωμετρία, Πρακτικά 33ου Πανελληνίου Συνεδρίου της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, ΕΜΕ, Χανιά.
36. Νικολουδάκης, Ε., Χουστουλάκης, Ε. & Νικολουδάκης, Δ. (2015). Συμπεράσματα από την πρακτική εξάσκηση διδασκαλίας επιμορ-φούμενων καθηγητών των μαθηματικών με τη χρήση ενός Δομημένης Μορφής Φύλλου Εργασίας. Πρακτικά 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας: Τόμος Α', Λάρισα 23-25 Οκτω-βρίου, 928-938.
37. Νικολουδάκης, Ε., Χουστουλάκης, Ε. & Νικολουδάκης, Δ. (2015). Παρατηρήσεις επί της διδασκαλίας με το Δομημένης Μορφής Φύλλο Εργασίας των επιμορφούμενων καθηγητών των μαθηματικών. Πρακτικά 32ου Συνεδρίου της ΕΜΕ, Καστοριά 30 Οκτωβρίου - 1 Νοεμβρίου.
38. Νικολουδάκης, Ε. & Χουστουλάκης, Ε. (2014). Διερευνητική Προσέγγιση Παραγόντων που Επηρεάζουν την Απόφαση των Υποψηφίων για την Επι-λογή ενός Πανεπιστημιακού Τμήματος. Πρακτικά 31ου Συνεδρίου της ΕΜΕ, Βέροια 7-9 Νοεμβρίου 2014, 690-700.
39. Νικολουδάκης, Ε. & Χουστουλάκης, Ε. (2011). Το Μοντέλο των p-m Συνδυασμών για τη Διδασκαλία της Απόδειξης στην Ευκλείδεια Γεωμετρί-α, Πρακτικά 28ου Πανελληνίου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας της Ε-ΜΕ, 509-522, EME, Αθήνα.
40. Choustoulakis, E. & Nikoloudakis, E. (2011). Applying ARCS Model to Assess the Motivational Characteristics of a Web-based Course in Eco-nomic Education in Greece. In Proceedings of Global TIME 2011 (pp. 183-188). AACE.
41. Choustoulakis, E. & Nikoloudakis, E. (2011). Evaluating the Motivation-al Aspects of a Web-based Learning Environment for the Teaching of Middle School Geometry. In Proceedings of Global Learn Asia Pacific 2011 (pp. 803-808). AACE.
42. Nikoloudakis, E. & Choustoulakis, E. (2011). A strategy to improve nov-ice students’ proof competence, Proceedings of the 35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, PME, Ankara.
43. Tavoulari, K., Paraskeva, F. & Choustoulakis, E. (2011). Using Cognitive Flexibility Theory as an instructional and collaborative model for teaching students in higher education. In T. Bastiaens & M. Ebner (Eds.), Proceedings of World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications 2011 (pp. 2599-2604). Chesa-peake, VA: AACE.
44. Choustoulakis, E. & Dimakos, G. (2010). Measuring Motivational Char-acteristics of Courses in Economic Education: Applying ARCS Model to a Web-Based Course in Financial Mathematics, Proceedings of Interna-tional Scientific Conference “The contribution of Information Technol-ogy to Science, Economy, Society and Education”, Piraeus, Greece, September 15-18, 2010.
45. Δημάκος, Γ., & Χουστουλάκης, Ε. (2010). Κρίσιμες παρατηρήσεις πάνω στη χρήση της ανάλυσης Κόστους-Αποτελεσματικότητας για την αποτίμη-ση του ρόλου των ΤΠΕ στη σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασία, Work-shop in Education (WIE 2010), 14 Panhellenic Conference in Informatics, Τρίπολη
46. Χουστουλάκης, Ε., Κρητικός, Ε. (2010). Διερευνητική προσέγγιση του ρόλου του εσωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης στην απόφαση για υιοθέτηση τεχνολογικών καινοτομιών: η περίπτωση των σύγχρονων ε-φαρμογών ηλεκτρονικής μάθησης, Πρακτικά 7oυ Φοιτητικού Συνεδρίου Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας, ΑΣΟΕΕ, Αθήνα, 13 Μαίου 2010.
47. Χουστουλάκης, Ε., Κρητικός, Ε. (2009). Αξιοποιώντας μοντέλα προσο-μοίωσης στη διδασκαλία οικονομικών μαθημάτων στη δευτεροβάθμια εκ-παίδευση, Πρακτικά 26ου Πανελληνίου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας της ΕΜΕ, σελ. 204-213, Θεσσαλονίκη, 13-15 Νοεμβρίου 2009.
48. Paraskeva, F., Misirlaki, S., & Choustoulakis, E. (2008). Designing Col-laborative Learning Environments Using Educational Scenarios Based on Self-regulation, Proceedings of the International Conference of E-learning in Workplace (ICELW 2008), Columbia University, New York, 2008, June 12th -13th.
49. Νικολουδάκης, Ε., Φερεντίνος, Σ., Χουστουλάκης, Ε. (2008). Η υπέρβα-ση διδακτικών εμποδίων στη Γεωμετρία μέσω αξιοποίησης αναπαραστά-σεων των ΤΠΕ. Πρακτικά 5ης Διεθνούς Διημερίδας Διδακτικής Μαθηματικών, Ρέθυμνο.
50. Νικολουδάκης, Ε., Χουστουλάκης, Ε. (2007). Επιρροές των Μαθηματι-κών στις Τέχνες, τα Γράμματα και τις Επιστήμες και οι συνέπειές τους στη Μάθηση. Πρακτικά 24ου Πανελληνίου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας της ΕΜΕ, Κοζάνη 2-4 Νοεμβρίου, 443-453.
51. Νικολουδάκης, Ε., Χουστουλάκης, Ε. (2007). Διδακτική Προσέγγιση του Πυθαγορείου Θεωρήματος για μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με χρήση Διαδικτυακών Τεχνολογιών. Πρακτικά 4ου Πανελληνίου Συνε-δρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ, Σύρος 4-6 Μαίου 2007, τόμος β', 116-125.
52. Νικολουδάκης, Ε., Χουστουλάκης, Ε. (2006). Αξιοποιώντας Πολιτισμικά Παραδείγματα στη διαδικασία Διδασκαλίας-Μάθησης των Μαθηματικών. Πρακτικά 23ου Συνεδρίου της ΕΜΕ, Πάτρα 24-26 Νοεμβρίου, 442-451.
53. Νικολουδάκης, Ε., Χουστουλάκης, Ε. (2005). Η Ανάπτυξη της Λογικομα-θηματικής σκέψης μέσω Αναπαραστάσεων που προκύπτουν από την Α-ξιοποίηση των Τ.Π.Ε: Ένα παράδειγμα. Πρακτικά 3ου Πανελληνίου Συνε-δρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ, Σύρος 13-15 Μαίου, τόμος α', 194-202.
54. Νικολουδάκης, Ε., Χουστουλάκης, Ε. (2005). Μοντέλα και Μαθηματικά: Δύο όψεις του ίδιου νομίσματος. Πρακτικά 22ου Συνεδρίου της ΕΜΕ, Λαμία 18-20 Νοεμβρίου. 597-607.
55. Νικολουδάκης, Ε., Χουστουλάκης, Ε. (2004). Αιτίες που δυσχεραίνουν την επικοινωνία μεταξύ δασκάλου και μαθητών στη διδασκαλία των Μα-θηματικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Μια προτεινόμενη λύση. Πρακτικά 21ου Συνεδρίου της ΕΜΕ, Τρίκαλα 19-21 Νοεμβρίου, 359-372.