logo

 

                

 Moudakis Large           

Κώστας Μουντάκης , Ομότιμος Καθηγητής

(ΦΕΚ: τ.Γ )

home  Ευσταθίου και Σταματικής Βαλιώτη & Πλαταιών Σπάρτη 23100 , Γραφείο A10

phone  27310-89682

mail  kmudakis @uop.gr , kostasmountakis2 @gmail.com

pdf

Πλήρες Βιογραφικό

 
RG Logo   web BK   In 2C 21px R
 
 
 Εκπαίδευση

 

  • Πτυχίο Εθνικής Ακαδημίας Σωματικής Αγωγής (1965 - 1968).
  • Πιστοποιητικό ισοτιμίας του πτυχίου της ΕΑΣΑ με αυτά των ΤΕΦΑΑ τετραετούς φοίτησης.
  • Παρακολούθηση των μαθημάτων Φιλοσοφίας για ένα εξάμηνο στο πανεπιστήμιο Αθηνών, τομέας Φιλοσοφίας (Β΄ εξάμηνο Ακαδημαϊκού έτους 1997-98).
  • CERTIFICATE. Κολλέγιο Φυσικής Αγωγής CARNEGIE, Αγγλία, (1977 - 1978). 'Sports in Greece before the ancient Olympic Games’’.
  • ADVANCE DIPLOMA. Πανεπιστήμιο Leeds, Αγγλία (1981-1982). ΄΄ Proposed changes in the Physical Education in the Greek High schools and Lyceums ΄΄ 
  • MASTER. Πανεπιστήμιο Leeds, Αγγλία (1982-1983). ΄΄ The Justification of Physical Education in  schools with special reference to  the primary school curriculum΄΄. 
  • ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ. Πανεπιστήμιο Leeds, Αγγλία (1985-1990). ). “Curriculum development in Physical Education in Greek primary schools’’.
 Μαθήματα

Προπτυχιακό

Προγραμματισμός και διαχείριση των αθλητικών δραστηριοτήτων (Με έμφαση στις σχολικές αθλητικές δραστηριότητες)

Αξιολόγηση των Αθλητικών Δραστηριοτήτων

Οργάνωση Πολιτιστικών και Αθλητικών Εκδηλώσεων

 

Μεταπτυχιακό

Οργάνωση Σχολικού Αθλητισμού

Curriculum Planning in Olympic Education

 

 Ερευνητικά Ενδιαφέροντα
  • Προγράμματα σπουδών και οργάνωση της Φυσικής Αγωγής και του σχολικού αθλητισμού.
  • Αξιολόγηση αθλητικών εκδηλώσεων.
  • Κινητική μάθηση
  • Μελέτη των ελληνικών παραδοσιακών χορών.
  Επιλεγμένες δημοσιεύσεις

  1. Mountakis, C.European Physical Education Review, 7(1), 92-106.
  2. Stivaktaki - Moudatsou, Ch., Mountakis, C., Bournelli, P. (2010). The effect of a cross-curricular study programme on the attitudes and perceptions of Greek pupils towards traditional (folk) dance in the First Year of Secondary School. Research in Dance Education, 11(3), 193–211.
  3. Kontodimaki, V., Mountakis, C., Travlos, A. K., Stergioulas, A. (2012). The investigation of the efficiency of the organization of the Physical Training in Greek Army. Biology of exercise, 8(1), 27-36. DOI: http:doi.org/10.4127/jbe.2012.0052
  4. Mavrovouniotis, F., Papaioannou, Chr., Argiriadou, Eir., Mountakis, C., Konstadinakos, P., Pikoula, I. (2013). The Effect of a Combined Training Program with Greek Dances and Pilates on Balance of Blind Children. J, 13(1), 91-100. Index Copernicus, IC Value-current 3.65.
  5. Argiriadou, Eir., Mountakis, C., Konstadinakos, P., Zakas, A., Mavrovouniotis, F., Mavrovounioti, Chr. (2013). The effect of a single bout of Greek dances on subjective health of middle-aged people. J, 13(2), 177-183, 2013. Index Copernicus, IC Value-current 3.65
  6. Pateraki, M. & Mountakis, C. (2013). Zorba’s Cinematic Dance: Global Fame, Local Claim Beyond Studios and Screens. Science of Dance, 6, 67-85.
  7. Vasiliki Kontodimaki and Costas Mountakis (2014). Disparities among Greek Army Units due to Physical Training Instructor’s Competency Influencing the Organizational Efficiency of the Army Physical Training. The Open Sports Sciences Journal, 7, 65-72.
  8. Pantazi, T., Mountakis, C. (2015). Views of teachers on teacher training in physical education based on the manual for the first class (thirteen-year- olds) in Greek secondary schools. Choregia, 11(3), 2015
  9. The Appraisal, by Pupils in the 5th and 6th Classes of Junior School, of the Physical Education Manual Proscribed for them. Mediterranean Journal of Social Sciences, 7(3), 486-495.
  10. COSTAS MOUNTAKIS, (2016). Olympic education in all Greek schools: adoption and abandonment. Acta Universitatis Carolinae Kinanthropologica, 52(2), 41-55. DOI: 10.14712/23366052.2016.10.