Βήμα 1ο: Ηλεκτρονική εγγραφή (έως και τις 9/9/2022)


Η διαδικασία ηλεκτρονικής εγγραφής πραγματοποιείται σε ημερομηνίες που ανακοινώνονται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Η αίτηση εγγραφής και η δήλωση των απαραίτητων στοιχείων γίνεται με ενιαίο τρόπο για όλα τα Τμήματα και τις Σχολές των Πανεπιστημίων αποκλειστικά μέσω πληροφοριακού συστήματος του ΥΠΑΙΘ.
Η ηλεκτρονική εγγραφή γίνεται από Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2022 έως και Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2022 σύμφωνα με το Δελτίο Τύπου του ΥΠΑΙΘ που είναι διαθέσιμο στο παρακάτω σύνδεσμο:

https://www.minedu.gov.gr/news/53118-31-08-22-ilektroniki-eggrafi-epityxonton-stin-tritovathmia-ekpaidefsi

Βήμα 2ο: Ολοκλήρωση εγγραφής


Οι νεο-εισαχθέντες (πρωτοετείς φοιτητές), αφού αρχικά πραγματοποιήσουν την ηλεκτρονική εγγραφή τους στο Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων και προκειμένου να ολοκληρώσουν τη διαδικασία εγγραφής τους, οφείλουν να καταθέσουν στη Γραμματεία του Τμήματος Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού  τα παρακάτω δικαιολογητικά:

  1. Ευκρινώς εκτυπωμένη την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής που υπέβαλαν στο Υπουργείο Παιδείας
  1. Ευκρινές φωτοαντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας (χωρίς επικύρωση) ή του διαβατηρίου για αλλοδαπούς
  1. Μία (1) πρόσφατη φωτογραφία τύπου αστυνομικής ταυτότητας (έγχρωμη ή ασπρόμαυρη)
  1. Σε περίπτωση καταχώρισης λανθασμένων στοιχείων στην ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής, έγγραφο με το ορθό προς καταχώριση στοιχείο (π.χ. έγγραφο ΑΜΚΑ)

Τα παραπάνω δικαιολογητικά μπορούν να αποσταλούν ταχυδρομικώς/courier έως τις

16/9/2022 στην παρακάτω διεύθυνση:

Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
Σχολή Επιστημών Ανθρώπινης Κίνησης και Ποιότητας Ζωής
Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού

Λεωφ Ε. και Σ. Βαλιώτη και Πλαταιών
23100, Σπάρτη

Σε κάθε περίπτωση, η Γραμματεία του Τμήματος δύναται να ζητήσει συμπληρωματικά δικαιολογητικά. 

 

Βήμα 3ο : Ενεργοποίηση Ιδρυματικού Λογαριασμού

Οι πρωτοετείς θα μπορούν να ενεργοποιήσουν τον Ιδρυματικό τους Λογαριασμό όταν  θα έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία της εγγραφής με ταυτοπροσωπία

 Τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσουν είναι τα παρακάτω:

  1. Μετάβαση στη σελίδα https://studentaccount.uop.gr για οδηγίες ενεργοποίησης του Ιδρυματικού Λογαριασμού
  2. Μετάβαση στη σελίδα https://uregister.uop.gr για την ενεργοποίηση του Ιδρυματικού τους Λογαριασμού.
  3. Για θέματα λειτουργίας του Ιδρυματικού Λογαριασμού οι φοιτητές/φοιτήτριες θα πρέπει να μπαίνουν στον σύνδεσμο https://studentaccount.uop.gr/request , να συμπληρώσουν και να υποβάλλουν αίτημα στην Τεχνική Υποστήριξη

 

Υπενθυμίζεται ότι τα στοιχεία του Ιδρυματικού Λογαριασμού χρησιμοποιούνται για πρόσβαση σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων

Βήμα 4Ο : Χρήσιμες σελίδες

Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες Πανεπιστημίου Πελοποννήσου https://***.uop.gr (όπου *** το εκάστοτε τμήμα) 

Ιστοσελίδα του τμήματος όπου αναρτώνται ανακοινώσεις σχετικές με τις εγγραφές  – δηλώσεις μαθημάτων – ωρολόγιο πρόγραμμα κ.α. Είναι απαραίτητο να  παρακολουθείτε καθημερινά τις ανακοινώσεις του Τμήματος. 

  • https://studentaccount.uop.gr

Ιστοσελίδα στην οποία κατόπιν της ταυτοποίησης των στοιχείων σας και της  ενημέρωσης από τη Γραμματεία του Τμήματος, σας παρέχει οδηγίες για την ενεργοποίηση του ιδρυματικού λογαριασμό σας καθώς και οδηγίες τεχνικής  υποστήριξης για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίσετε στη λειτουργία του  ιδρυματικού λογαριασμού σας. 

  • https://uregister.uop.gr

Ιστοσελίδα στην οποία ενεργοποιείτε τον ιδρυματικό λογαριασμό σας, κατόπιν  ενημέρωσης από τη Γραμματεία του Τμήματος. 

  • https://mypassoword.uop.gr

Ιστοσελίδα στην οποία εισέρχεστε με τον ιδρυματικό λογαριασμό σας  και διαχειρίζεστε το κωδικό του ιδρυματικού λογαριασμού σας. Ορίζετε νέο  κωδικό σε περίπτωση απώλειας. 

  • https://mail.go.uop.gr

Ιστοσελίδα που εισέρχεστε με τον ιδρυματικό λογαριασμό σας και σας παρέχει  ακαδημαϊκό mail και τα ψηφιακά εργαλεία σε Google Workspace's της Google. 

  • https://delos365.grnet.gr

Ιστοσελίδα που εισέρχεστε με τον ιδρυματικό σας λογαριασμό και σας προσφέρει  τις ψηφιακές υπηρεσίες του office365. Το Πανεπιστήμιο έχει προμηθευτεί ετήσιες  άδειες Office365, μπορείτε να εγκαταστήσετε τις εφαρμογές του Office σε μέχρι 5  

υπολογιστές, 5 tablet και κινητά (περισσότερα https://di.uop.gr/images/odigies office-365.pdf ). 

  • https://e-secretary.uop.gr 

Ιστοσελίδα Ηλεκτρονικής Γραμματείας στην οποία εισέρχεστε με τον ιδρυματικό  λογαριασμό σας, δηλώνετε ανά εξάμηνο τα μαθήματα που θα παρακολουθήσετε,  ενημερώνεστε για βαθμολογίες μαθημάτων και αιτείστε την χορήγηση βεβαιώσεων  από το Τμήμα. 

  • https://eclass.uop.gr 

Ιστοσελίδα στην οποία εισέρχεστε με τον ιδρυματικό λογαριασμό σας  και παρακολουθείτε τα μαθήματα του εξαμήνου που έχετε δηλώσει. Περιέχει  ανακοινώσεις διδασκόντων, εκπαιδευτικό υλικό μαθημάτων, κ.λπ. 

  • https://praktiki.uop.gr 

Ιστοσελίδα η οποία ενισχύει σημαντικά την προσπάθεια σύνδεσης του  Πανεπιστημίου με την αγορά εργασίας. 

Κεντρικές Υποστηρικτικές Υπηρεσίες Πανεπιστημίου Πελοποννήσου https://wecare.uop.gr 

Δομή Συμβουλευτικής και Ψυχολογικής Υποστήριξης – WeCare του Πανεπιστημίου  Πελοποννήσου η οποία έχει στόχο την παροχή δωρεάν υπηρεσιών συμβουλευτικής  και ψυχολογικής υποστήριξης στους φοιτητές του. Η Δομή Συμβουλευτικής και  Ψυχολογικής Υποστήριξης – WeCare έχει στελεχωθεί με εξειδικευμένο επιστημονικό 

προσωπικό και παρέχει τις υπηρεσίες της σε προπτυχιακούς/ές, μεταπτυχιακούς/ές  και διδακτορικούς/ες φοιτητές/τριες με σκοπό την καλύτερη δυνατή κάλυψη των  ψυχοκοινωνικών αναγκών τους. 

  • http://foitmer.uop.gr

To Τμήμα Φοιτητικής Μέριμνας στελεχώνεται από Ιατρικό, Νοσηλευτικό και  Διοικητικό Προσωπικό και οι δράσεις του αφορούν θέματα σίτισης (αιτήσεις  υποβάλλονται στο https://sitisi.uop.gr ), στέγασης, προγράμματα Erasmus+ και  θέματα ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης.  

  • http://foitmer.uop.gr/grafeio-sinygorou

Γραφείο Συνηγόρου Φοιτητή για το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου 

  • http://career.uop.gr

Το Γραφείο Διασύνδεσης σε συνεργασία με τους Τμηματικούς Ακαδημαϊκούς  Συντονιστές, παρέχει υποστήριξη και πληροφόρηση σε φοιτητές και αποφοίτους  για θέματα: Μεταπτυχιακών Σπουδών, Υποτροφιών, Σχεδιασμού επαγγελματικής  σταδιοδρομίας, Συμβουλευτικής Υποστήριξης για θέματα σύνταξης βιογραφικού  σημειώματος, συνοδευτικής επιστολής και προετοιμασίας συνεντεύξεων,  Παροχή Ψυχολογικής Υποστήριξης κατά τη διάρκεια των σπουδών τους. 

Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες Υπουργείου Παιδείας 

  • https://academicid.minedu.gov.gr

Ιστοσελίδα στην οποία εισέρχεστε με τον ιδρυματικό λογαριασμό σας και  υποβάλλετε αίτηση για απόκτηση ακαδημαϊκής ταυτότητας (πάσο). 

  • https://eudoxus.gr

Ιστοσελίδα στην οποία εισέρχεστε με τον ιδρυματικό λογαριασμό σας και δηλώνετε  τα διδακτικά συγγράμματα των μαθημάτων που παρακολουθείτε. 

Πηγές 

  • http://library.gr 

Ηλεκτρονική βιβλιοθήκη με συλλογές βιβλίων, επιστημονικών περιοδικών για  την κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών. Βασική μέριμνα η εξασφάλιση  πρόσβασης σε πληροφοριακές πηγές. 

  • https://www.kallipos.gr 

Η πρώτη ολοκληρωμένη προσπάθεια για την εισαγωγή του ηλεκτρονικού,  διαδραστικού, πολυμεσικού βιβλίου στην Ανώτατη Εκπαίδευση 

  • https://opencourses.gr 

Μαθήματα που διδάσκονται στα Πανεπιστήμια και είναι, ελεύθερα  

προσβάσιμα και δωρεάν διαθέσιμα στο Διαδίκτυο για όλους.

 

 

 

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στη σελίδα του τμήματος στην ενότητα : Εγχειρίδιο Φοιτητή