Douvis Large

Ιωάννης Δουβής , Καθηγητής

Μάρκετινγκ Επαγγελματικού Αθλητισμού (ΦΕΚ:1047/06.08.14 τ.Γ )

 
      Ευσταθίου και Σταματικής Βαλιώτη και Πλαταιών, Σπάρτη, 23100, Γραφείο Β3
 
      27310 - 89674
 
      Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  
 
 
rg

 ΩΡΕΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Καθημερινά 12:00 - 17:00 κατόπιν ραντεβού μέσω email
(john_douvis @yahoo.com) ή SMS στο 6944200417

pdf

Πλήρες

Βιογραφικό
 
Εκπαίδευση
  • 1998 - 2000  Διδάκτωρ του τμήματος Κινησιολογίας του Πανεπιστημίου του Connecticut Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής, στην Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού.
    • Θέμα Διδακτορικής Διατριβής: Παράγοντες που σχετίζονται με την μη προσέλευση σε επαγγελματικούς αγώνες καλαθοσφαίρισης στην Ελλάδα.
  • 1997-1998  Μεταπτυχιακός Τίτλος στην Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού στο τμήμα Κινησιολογίας του Πανεπιστημίου του Connecticut Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής.
  • 1996 – 1997  Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Προπονητική Επιστήμη. Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.
  • 1992-1996  Διπλωματούχος Καθηγητής Φυσικής Αγωγής με ειδικότητα στην Αντισφαίριση. Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.
  • 1992  Απόφοιτος του Λεοντείου Λυκείου Αθηνών.
Μαθήματα
  • Αθλητικό Μάρκετινγκ
  • Διαχείριση Αθλητικών Χορηγιών
  • Διεθνές Αθλητικό μάρκετινγκ
  • Έρευνα Μάρκετινγκ στον Αθλητισμό
  • Μάρκετινγκ και Χορηγίες στους Ολυμπιακούς Αγώνες
  • Οργάνωση Αθλημάτων Ρακέτας και Γκολφ
Ερευνητικά Ενδιαφέροντα
  • Μάρκετινγκ Επαγγελματικού Αθλητισμού
  • Διαχείριση Αθλητικών Χορηγιών
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στον Αθλητισμό
  • Μάρκετινγκ Αθλητικού Τουρισμού
  • Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Νέες τεχνολογίες στον Αθλητισμό
Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις
  • Vrondou O., Dimitropoulos P., Douvis J., Avgerinou V. (2018). Sustainability in Sport Tourism Education-Theoretical Impact and the Tourism Sector Reality. Innovative Approaches to Tourism and Leisure, 289-299.
  • Koutroumanides C., Alexopoulos P., Laios A., Douvis J. (2018). The Italian Serie A TV Rights Selling Model, “Gymnasium”- Scientific Journal of Education, Sports, and Health, Issue 1, Supplement, Vol. XIX, 2018.
  • Koutroumanides C., Alexopoulos P., Laios A., Douvis J. (2018). The German Bundesliga Internet Broadcasting Rights Selling Model – Historical Study, “Gymnasium”- Scientific Journal of Education, Sports, and Health, Issue 1, Vol. XIX, 2018.
  • Dimitropoulos P., Kosmas I., Douvis I. (2017) "Implementing the balanced scorecard in a local government sport organization: Evidence from Greece". International Journal of Productivity and Performance Management, Vol. 66 Issue: 3, pp.362-379.
  • Douvis J., Kyriakis V., Kriemadis A., Vrondou O. (2015). Corporate Social Responsibility (CSR) Effectiveness in the Greek Professional Sport Context International Journal of Sport Management, Recreation and Tourism, Vol.17/2015.
  • Douvis J. (2014). What makes fans attend professional sporting events? A review. Advances in Sport Management Research. Vol. 1, p. 40-70, 2014.
  • Douvis J., Sarli E., Kriemadis A., Vrondou O. (2015). An Analysis of Sponsorship Deals in Sport.  International Journal of Sport Management, Recreation and Tourism, Vol.17/2015.
  • Gaitanakis L., Vrondou O., Kriemadis T., Douvis G. (2015) Tourism Business Sector Stance in Front of a Sport Tourism Development: Focusing on Crete. In: Katsoni V. (eds) Cultural Tourism in a Digital Era. Springer Proceedings in Business and Economics. Springer, Cham
  • Vrondou O., Kriemadis T., Douvis J., Leivadi S. (2014). Athens 2004 Sponsorship Awareness Evaluation. Gymnasium – Scientific Journal of Education, Sports, and Health No. 2, Vol. XV, 2014
  • Douvis J., Kyriakis V., Kriemadis T., Vrondou O. (2014). How do Greek sport organizations promote and communicate their corporate social responsibility (CSR) efforts? Gymnasium- Scientific Journal of Education, Sports, and Health No. 1, Vol. XV, 2014
  • Vrondou O., Kriemadis T., Papaioannou A., Douvis J. (2014). "Forming Policy Networks between the Organizing Committee for Olympic Games and the Host City". Advances in Sport Management Research Journal. Vol. 1 (1).
  • Athanasopoulou P., Kalogeropoulou D., Douvis J. (2013). Relationship quality in sports: a study in football teams and fitness centres. Sport Business and Management. An International Journal. Vol. 3 Iss: 2, pp.100 - 117
  • Athanasopoulou P., Douvis J., Skourtis G., Zafeiropoulou G., Siomkos G., Assiouras I. (2012). Investigating the Importance of Sports Facilities & Staff for Football Fans. African Journal of Hospitality, Tourism and Leisure Vol. 2 (1).
  • Yiannakis A., Douvis J., Athanasopoulou P., Lyras A., Assiouras I., (2012). Marketing Cyprus as a tourism destination for the United States: theory, marketing and public relations strategies. African Journal of Hospitality, Tourism and Leisure, Vol. 2 (1).
  • Athanasopoulou P., Douvis J., Kyriakis V. (2011). Corporate social responsibility (CSR) in sports: antecedents and consequences. African Journal of Hospitality, Tourism and Leisure Vol. 1 (4).
  • Koutroumanides C., Laios A., Douvis J., Alexopoulos P. (2010).  Who owns the television rights of the games of the Greek professional football: The Greek professional football clubs higher management approach. Gymnasium journal of physical education and sport. 1(1).
  • Barros C.P., Douvis J. (2009). Comparative analysis of football efficiency among two small European countries: Portugal and Greece. International Journal of Sport Management and Marketing, Vol. 6, No. 2, 183-199, 2009
  • Douvis J. (2008). Perceived impacts of sport. Sport Management International Journal: Choregia. 4(2).
  • Douvis J. (2007). A Review of Attendance and Non-Attendance Studies at Sporting Events and the Development of the Basketball Spectator Non-Attendance Scale. Biology of Exercise, Vol.3.
  • Douvis J., Barros C.P. (2007). Financial and Sporting Performance in Football: A Comparative Analysis Between Greece and Portugal. Sport Management vol. 5 (2).
  • Yiannakis A., Selby M.J., Douvis J., Han J.Y. (2006)
  • Forecasting in Sport. The Power of Social Context - A Time Series Analysis with English Premier League Soccer. International Review for the Sociology of Sport, Vol. 41, No. 1, 89-115, 2006
  • Douvis J., Bilionis T. (2005). Implications and Consequences of the Bosman Ruling for the European Sport Industry. The Case of the Greek Basketball League. Turkish Journal of Sports Medicine. Vol. 40, No. 5 157-164, 2005.
  • Douvis J., Douvis S. (2000). A review of the research areas in the field of sport marketing: Foundations, current trends, future directions. Cyber-Journal of Sport Marketing, Vol. 4, No. 2&3, March 2000.
  • Jusof, A., & Douvis, J. (2001). An examination of Sport Tourist profiles. Journal of Sport Tourism, 6(3), 4-15.
  • Douvis J., Douvis S., Yusof A. (1998). An Examination of demographic and psychographic profiles of the sport tourist. Paper published in The Cyber-Journal of Sport Marketing, Vol. 2, No. 4, October 1988.