Athanasopoulou Large

 

Πηνελόπη Αθανασοπούλου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια

Μάρκετινγκ υπηρεσιών (ΦΕΚ 1498/18-12-2018 τ.Γ΄)

 
      Ευσταθίου και Σταματικής Βαλιώτη και Πλαταιών, Σπάρτη, 23100, Γραφείο Α8
      27310 - 89655
      Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
 
 
rgrgrg

 ΩΡΕΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Καθημερινά ύστερα από ραντεβού μέσω email (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.)

pdf

Πλήρες

Βιογραφικό
 
Εκπαίδευση
  •  1997 - 2001: City University Business School, Ph.D. Programme (Τμήμα Στρατηγικής & Μάρκετινγκ)  Tίτλος Ph.D. : H επικοινωνία πελάτη – προμηθευτή στην επιτυχή ανάπτυξη νέων υπηρεσιών.
  • 1995 - 1997 Μanchester Business School, MBA Programme
  • 1990 - 1994 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης &Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μαθήματα
  • Μάρκετινγκ υπηρεσιών
  • Συμπεριφορά καταναλωτή
  • Στρατηγικό μάρκετινγκ
  • Ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών – καινοτομία
  • Μάρκετινγκ αθλητικών οργανισμών και επιχειρήσεων
Ερευνητικά Ενδιαφέροντα
  • Relationship marketing
  • Branding
  • Sponsorship
  • New service development
  • Digital marketing (social media, consumer generated content)
  • Experience quality
Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις
  • Giovanis, A.N. & Athanasopoulou, P. (2016) The roles of corporate image and switching barriers in the service evaluation process: evidence from the mobile telecommunications industry. Euromed Journal of Business, Vol. 11(1):132 – 158.
  • Athanasopoulou, P.& Giovanis, A.N (2015) The effect of respect and rapport on relationship quality and customer loyalty. Journal of Customer Behaviour, Vol. 14(4): 331-351.
  • Athanasopoulou, P., Giovanis, A.N., and Avlonitis, G.J. (2015) Marketing Strategy decisions for Brand Extension Success. Journal of Brand Management, Vol. 22(6): 487-514.
  • Giovanis, A.N ., Athanasopoulou, P., and Tsoukatos, E. (2015). The role of service fairness in the service quality – relationship quality – customer loyalty chain: An empirical study. Journal of Service Theory and Practice, Vol. 25(6): 744-776. (1 citation)
  • Athanasopoulou P., and Sarli, E. (2015) The development of new sponsorship deals as new business-to-business services. Journal of Business & Industrial Marketing, Vol 30 (5): 552-561.
  • Giovanis, A.N. & Athanasopoulou, P. (2014) Gaining customer loyalty in the e-tailing marketplace: The role of e-service quality, e-satisfaction and e-trust.International Journal of Technology Marketing, Vol 9(3): 288-304.
  • Athanasopoulou P. (2009) Relationship Quality: a critical literature review and research agenda. European Journal Of Marketing, Vol 43, No 5/6, pp: 583-610.
  • Athanasopoulou P. & A.Johne (2004) Effective communication with lead customers in developing new banking products. International Journal of Bank Marketing, Vol 22 (2): 100-125.